GRATIS en VANUIT JE STOEL Scouting Lieshout - Mariahout financieel STEUNEN ........ dat kan!!

Vanaf nu is het voor iedereen mogelijk om Scouting Lieshout - Mariahout GRATIS te sponsoren.

Klik de volgende keer als je iets online wilt bestellen op: https://www.sponsorkliks.com/winkels.php…

Door op deze link te klikken verschijnt een overzicht van de meeste webwinkels in Nederland.

Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert Scouting Lieshout - Mariahout een bedrag op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Je bestelt gewoon via de normale website van de webshop. Dit betekend dat normale privacy van de webshop gewaarborgd is.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen.

Via Scouting Lieshout - Mariahout kun je terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.

Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Alvast bedankt namens de Bevers, Welpen, Scouts en Explorers van Scouting Lieshout - Mariahout.nl